Συνεργάτες
  • Ανταλλαγές
  • Δωρεές
  • Αναρτήσεις
1.101.296
Αξία ολοκληρωμένων ανταλλαγών
3.000
Αξία δωρεών
125.158.581
Αξία ενεργών αναρτήσεων
Newsletter
Δήλωσε το email σου για να λαμβάνεις τα νέα μας
Συχνές ερωτήσεις

Εγγραφή

  • Μπορώ να δω τα προϊόντα και υπηρεσίες που είναι αναρτημένα χωρίς να είμαι μέλος;

    Ναι, η πλατφόρμα είναι ελεύθερα προσβάσιμη από όλους, ακόμα και από μη μέλη. Μόνο όμως τα μέλη της πλατφόρμας μπορούν να προβούν σε ανταλλαγή με άλλο μέλος.

  • Υπάρχει διασφάλιση των προσωπικών δεδομένων μου;

    Τα προσωπικά δεδομένα των μελών τηρούνται με απόλυτη ασφάλεια στην πλατφόρμα και δεν κοινοποιούνται σε άλλα μέλη. Με την ολοκλήρωση και συμφωνία της ανταλλαγής τα μέλη ενημερώνονται μέσω email και πλατφόρμας για τα στοιχεία επικοινωνίας του άλλου μέλους (Ονοματεπώνυμο, email και τηλέφωνο) ούτως ώστε να οριστεί ο τρόπος / τόπος ανταλλαγής.

  • Τι ασφάλεια παρέχει η πλατφόρμα;

    Ασφαλές περιβάλλον με κωδικοποίηση SSL-128bit. Από την έναρξη έως τη λήξη της σύνδεσής σας (login session), όλες οι πληροφορίες και τα προσωπικά σας στοιχεία κρυπτογραφούνται και μεταδίδονται από και προς την πλατφόρμα της tradenow με βάση το παραπάνω πρωτόκολλο κρυπτογράφησης.

    Επίσης η πρόσβαση διασφαλίζεται με κωδικό πρόσβασης (6-15 χαρακτήρων και αριθμών) με υποχρεωτική αλλαγή κάθε τρεις μήνες.

  • Είναι απαραίτητο να δώσω στοιχεία όπως κινητό τηλέφωνο και περιοχή;

    Όχι δεν είναι απαραίτητα πεδία για να ολοκληρωθεί η εγγραφή σας. Παρόλα αυτά η tradenow σας προτείνει να καταχωρήσετε τον αριθμό του κινητού σας τηλεφώνου για να έρθετε πιο εύκολα σε επαφή με το μέλος που έχετε κάνει μια ανταλλαγή. Η καταχώρηση της περιοχής βοηθά την καλύτερη εξυπηρέτησή σας στην εύρεση προϊόντων και υπηρεσιών και τη λήψη προτάσεων αντιστοίχισης από μέλη σε κοντινές περιοχές.

  • Ποιες είναι οι χρεώσεις για την υπηρεσία;

    Η πλατφόρμα διαθέτει πλάνα ανταλλαγών για ιδιώτες και επιχειρήσεις. Η γενική αρχή είναι ότι το κάθε πλάνο έχει ένα αριθμό αναρτήσεων και ανταλλαγών στη πλατφόρμα. Το βασικό πλάνο για τους ιδιώτες είναι ΔΩΡΕΑΝ.

    Για να δείτε αναλυτικά τα πλάνα δείτε το Trade Plans

Ανάρτηση

Αντιστοίχηση

  • Μπορώ να κάνω ανταλλαγή αν δεν υπάρχει αντιστοίχιση;

    Ναι. Η αυτοματοποιημένη διαδικασία αντιστοίχισης σχεδιάστηκε για να διευκολύνει τις δυνατότητές σας για ευκαιρίες ανταλλαγής. Μπορείτε να κάνετε προσφορά για κάτι που θέλετε χωρίς απαραίτητα να υπάρχει αντιστοίχιση. Μέσω της αναζήτησης μπορείτε να βρείτε ακριβώς αυτό που ψάχνετε και να κάνετε τη προσφορά σας.

  • Τι είναι η αυτόματη αντιστοίχιση;

    Η πλατφόρμα κάνει αντιστοίχιση των ΕΧΩ και των ΘΕΛΩ όλων των μελών της tradenow σε πραγματικό χρόνο και προτείνει ανταλλαγές βάσει κριτηρίων

    • Κατηγορία είδους
    • Αξίας
    • Απόστασης

Ανταλλαγή

  • Μπορώ να κάνω πάνω από μία προσφορά;

    Μπορείτε να κάνετε όσες προσφορές θέλετε. Μπορείτε να κάνετε προσφορά για κάποιος είδος που θέλετε ή ακόμα να κάνετε προσφορά σε μια ανάγκη άλλου μέλους! Όσες περισσότερες προσφορές κάνετε τόσο αυξάνετε τις πιθανότητες να πετύχετε περισσότερες ευκαιρίες ανταλλαγών.

  • Τι γίνεται αν απορριφθεί η προσφορά μου;

    Μπορείτε να υποβάλετε εκ νέου την προσφορά με καλύτερους όρους, άλλα προϊόντα ή υπηρεσίες, ή ακόμα και πόντους ανταλλαγής.

  • Αν γίνει αποδοχή της προσφοράς μου, μπορώ να αλλάξω γνώμη;

    Με την αποδοχή της προσφοράς δεσμεύεστε έναντι του άλλου μέλους για την πραγματοποίηση της ανταλλαγής. Η ανταλλαγή πρέπει να πραγματοποιηθεί μέσα στις επόμενες 10 μέρες. Υπάρχει δυνατότητα ακύρωσης της ανταλλαγής κατόπιν αιτήσεως στο finance@tradenow.gr.

  • Μπορώ να επικοινωνήσω με το άλλο μέλος;

    Μπορείτε να επικοινωνήσετε με το εσωτερικό σύστημα αλληλογραφίας σε επίπεδο προϊόντος ή υπηρεσίας, κατά το διάστημα της θέασης μιας καταχώρισης. Η δυνατότητα επικοινωνίας δίνεται στα μέλη για να μπορέσουν να ρωτήσουν λεπτομέρειες που αφορούν την καταχώριση και όχι προσωπικές πληροφορίες.

  • Μπορώ να ανταλλάξω δύο ή παραπάνω είδη μου με ένα ή περισσότερα είδη;

    Ναι. Κατά τη διαδικασία της προσφοράς και αντιπροσφοράς μπορείτε να επιλέξετε όσα είδη έχετε αναρτήσει για ανταλλαγή με ένα ή περισσότερα είδη του άλλου μέλους.

  • Τι γίνεται αν τα είδη δεν έχουν την ίδια αξία;

    Κατά τη διαδικασία της προσφοράς μπορείτε να προσφέρετε ή να ζητήσετε επιπρόσθετα πόντους ανταλλαγής. Η χρήση των πόντων λειτουργεί ως εναλλακτικό νόμισμα για την κάλυψη της διαφοράς στην αξία που μπορεί να προκύψει κατά τη διαδικασία ανταλλαγής μεταξύ δύο μελών.

  • Μπορώ να αλλάζω τις τιμές των προϊόντων ή των υπηρεσιών μου;

    Ναι. Μπορείτε να αλλάξετε την τιμή των αναρτημένων σας ειδών ανά πάσα στιγμή. Αν είναι ήδη όμως σε διαδικασία διαπραγμάτευσης (προσφοράς – αντιπροσφοράς) η τιμή της ανάρτησης παραμένει αυτή που υπήρχε τη στιγμή της εκκίνησης της διαδικασίας

  • Τι ασφάλεια μου προσφέρει το σύστημα για τις πιστωτικές μου συναλλαγές;

    Οι πιστωτικές συναλλαγές γίνονται μέσω της Paypal και της Vivapayments που σας προσφέρουν:


    • Εξασφάλιση του Απορρήτου της Μεταφοράς των Δεδομένων
    • Ελεγχόμενη Πρόσβαση
    • Κρυπτογράφηση
    • Απόρρητο Συναλλαγών
    • Διασφάλιση Προσωπικών Δεδομένων

    Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφτείτε τα sites των εταιρειών.

  • Έχω κάνει δεκτή την προσφορά που μου έγινε. Πως μπορώ να πραγματοποιήσω την ανταλλαγή;
    1. Επικοινωνείτε με την υπηρεσία διευθέτησης ανταλλαγών της tradenow στο 216 8009800 (εργάσιμες μέρες και ώρες).
    2. Ενημερώνετε για τον όγκο, το βάρος και τον προορισμό του πακέτου αποστολής σας
    3. Ο αγοραστής αναλαμβάνει τα έξοδα αποστολής.
    4. Εφόσον επιβεβαιωθεί η αποστολή, η tradenow την παρακολουθεί και όταν ολοκληρωθεί, ολοκληρώνει την ανταλλαγή με τη μεταφορά πόντων (αν προκύπτει).
  • Πώς θα πληρώνω την υπηρεσία courier;

    Είναι υποχρεωτική η χρήσης της υπηρεσίας courier της tradenow για την ολοκλήρωση της ανταλλαγής. Η χρέωση επιβαρύνει τον αγοραστή. Όταν η ανταλλαγή δεν αφορά σε Trade Points, το κάθε μέλος αναλαμβάνει το κόστος μεταφοράς του αντικειμένου του άλλου μέλους.

  • Ποιος μου εγγυάται την ποιότητα των προϊόντων ή των υπηρεσιών;

    Αποκλειστική ευθύνη των προϊόντων και υπηρεσιών έχουν τα μέλη που τα προσφέρουν.
    Για την διασφάλιση των μελών αναφορικά με την ποιότητα των αναρτημένων ειδών η tradenow έχει προβλέψει:


    • Σύστημα αυτορρύθμισης με δυνατότητα αναφοράς από τους ίδιους τους χρήστες.
    • Σύστημα αξιολόγησης των χρηστών προστατεύοντας τον καταναλωτή.
    • Δυνατότητα ακύρωσης της ανταλλαγής εντός 10 ημερών από την ολοκλήρωση της ανταλλαγής, κατόπιν αιτήσεως στο finance@tradenow.gr.
    • Εγγύηση ανταλλαγής έως €300 σε πόντους ανταλλαγής, σε περίπτωση αδυναμίας επιστροφής των ανταλλασσόμενων ειδών.

Πόντοι ανταλλαγής

  • Σε πόσα Ευρώ αντιστοιχεί κάθε πόντος ανταλλαγής (Trade Point);

    1 πόντος ανταλλαγής (1TP) = 1€
    Η χρήση των πόντων λειτουργεί ως εναλλακτικό νόμισμα για την κάλυψη της διαφοράς στην αξία που μπορεί να προκύψει κατά τη διαδικασία ανταλλαγής μεταξύ δύο μελών. Οι πόντοι αγοράζονται με ηλεκτρονική πληρωμή μέσα από τη πλατφόρμα της tradenow και έχουν αξία 1€ ο καθένας.

  • Πότε πρέπει να χρησιμοποιήσω πόντους ανταλλαγής;

    Το ενσωματωμένο σύστημα πόντων ανταλλαγής δημιουργήθηκε για να καλύψει πιθανές διαφορές στην αξία μεταξύ των ανταλλασσόμενων ειδών. Στόχο έχει να βοηθήσει την ολοκλήρωση των ανταλλαγών όταν υπάρχει διαφορά στην αξία. Δεν απαγορεύεται όμως να γίνει και ανταλλαγή μόνο με πόντους.

  • Πότε μεταφέρονται οι πόντοι;

    Προσφερόμενοι ή ζητούμενοι πόντοι σε μια προσφορά, μεταφέρονται μόνο μετά την ολοκλήρωση / επιβεβαίωση της ανταλλαγής.

  • Μπορώ να εξαργυρώσω τους πόντους με χρήματα;

    Όχι, για να διασφαλίσουμε ότι οι πόντοι μένουν στο σύστημα και ενισχύουν την ανταλλακτική οικονομία. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τους πόντους σε οποιαδήποτε ανταλλαγή, όπως και για αγορά οποιασδήποτε υπηρεσίας της tradenow (πρόσθετες υπηρεσίες, ανανέωση συνδρομής κλπ). Επιπλέον μπορείτε να κάνετε δωρεά πόντων σε συνεργαζόμενες μη κυβερνητικές οργανώσεις (ΜΚΟ).

  • Σε περίπτωση που δεν βρίσκω τα προϊόντα που θέλω, ενώ έχω πόντους στο λογαριασμό μου τι γίνεται;

    Η tradenow διαθέτει εξειδικευμένη ομάδα υποστήριξης και αναλυτές που αναλαμβάνουν και εγγυώνται την εύρεση προϊόντων και υπηρεσιών για να καλύψουν τις ανάγκες σας.

  • Πώς χρησιμοποιούνται τα χρήματα που βάζω στην πλατφόρμα για να γίνουν πόντοι;

    Ένα μέρος των εισπράξεων από αγορά πόντων θα επιστρέφει στην κοινωνία μέσω του προγράμματος δράσεως κοινωνικής ευθύνης, σε συνεργαζόμενες μη κυβερνητικές οργανώσεις ΜΚΟ. Επιπλέον επενδύονται στη βελτίωση και ανάπτυξη της λειτουργίας της πλατφόρμας.

Μεικτό σύστημα πώλησης

  • Ποιοι μπορούν να πουλάνε προϊόντα και υπηρεσίες με Trade Points και Ευρώ;

    Το μεικτό σύστημα πώλησης μπορούν να το χρησιμοποιούν οι εταιρείες, οι ελεύθεροι επαγγελματίες και οι ιδιώτες που έχουν εγγραφεί στην Tradenow σε κάποιο από τα εταιρικά πλάνα ή στο πλάνο “trader” για τους ιδιώτες.

  • Μπορώ να πουλήσω κάποιο προϊόν / υπηρεσία μόνο με ευρώ;

    Όχι. Σε οποιαδήποτε πώληση πάντα θα υπάρχει ποσοστό της αξίας σε trade points. Η αναλογία Ευρώ / Trade points κρίνεται από τον επαγγελματία που ανεβάζει την ανάρτηση με ελάχιστο ποσοστό σε Trade Points ανάλογα με το πλάνο που έχει κάνει εγγραφή.

  • Που πληρώνω τα χρήματα σε ευρώ μιας προσφοράς;

    Με την αγορά μιας προσφοράς πληρώνετε τα ευρώ στην tradenow παραδίδετε το κουπόνι στον πωλητή προκειμένου αυτός μετά την επιβεβαίωση της αγοράς να εισπράξει τα χρήματα και τα trade points της πώλησης.

  • Ποια είναι η διαδικασία συναλλαγής μέσα από την tradenow;

    Μετά την ολοκλήρωση αγοράς, ο αγοραστής λαμβάνει ένα κουπόνι επιβεβαίωσης με μοναδικό κωδικό. Για να ολοκληρωθεί η συναλλαγή και να μπορέσει ο πωλητής να πάρει τα χρήματα του και τα trade points του, ο αγοραστής οφείλει με την παραλαβή του προϊόντος ή της υπηρεσίας να παραδώσει το κουπόνι επιβεβαίωσης που αφορά στη συγκεκριμένη συναλλαγή. Κατόπιν ο πωλητής καταχωρεί στην πλατφόρμα tradenow στο αντίστοιχο πεδίο τον κωδικό του κουπονιού επιβεβαίωσης. Από την επιβεβαίωση της συναλλαγής η tradenow καταθέτει στον πωλητή, μέσα σε διάστημα τριών (3) εργάσιμων ημερών το ποσό συμφωνίας της συναλλαγής.

Σύστημα επιβράβευσης TP

Επικοινωνία

Λογιστικά

  • Ποια είναι η λογιστική / φορολογική αντιμετώπιση της ανταλλαγής;

    Μεταξύ εταιρειών ή ελεύθερων επαγγελματιών: Σε περίπτωση ανταλλαγής προϊόντων ή υπηρεσιών μεταξύ δύο εταιρειών ή ελεύθερων επαγγελματιών, πρέπει να εκδοθούν εκατέρωθεν τιμολόγια πώλησης αγαθών ή αντίστοιχα παροχής υπηρεσιών και συνεπώς η πράξη υπόκειται σε φορολογία όπως αυτή ορίζεται από τις κείμενες φορολογικές διατάξεις για τεκμαρτό εισόδημα.

    Μεταξύ εταιρείας ή ελεύθερου επαγγελματία και ιδιώτη: Για την πώληση ή την παροχή υπηρεσίας από επιτηδευματία (εταιρεία ή ελεύθερο επαγγελματία) που συναλλάσσεται στα πλαίσια της επαγγελματικής του δραστηριότητας θα πρέπει να εκδοθεί αντίστοιχα απόδειξη λιανικής πώλησης ή απόδειξη παροχής υπηρεσιών και, χωριστά ή συνενωμένο, δελτίο αποστολής.

    Για την πώληση αγαθού από ιδιώτη προς επιτηδευματία που συναλλάσσεται στα πλαίσια της επαγγελματικής του δραστηριότητας θα πρέπει ο επιτηδευματίας-αγοραστής να εκδώσει τιμολόγιο αγοράς. Σε περίπτωση ανταλλαγής από ιδιώτη προς επιτηδευματία θα πρέπει να εκδοθεί από τον επιτηδευματία τιμολόγιο αγοράς και να τηρήσει βιβλίο (δελτίο) ποσοτικής παραλαβής, αν το αγαθό είναι εμπορεύσιμο ή πάγιο, και για την παροχή υπηρεσίας θα πρέπει να εκδώσει απόδειξη δαπάνης.

  • Ποια είναι η λογιστική / φορολογική αντιμετώπιση των πόντων ανταλλαγής;

    Για τους ιδιώτες δεν υφίσταται καμία υποχρέωση.

    Για τους επιτηδευματίες η αγορά πόντων, θεωρείται ότι κατά το χρόνο απόκτησης των πόντων, ο λήπτης τους θα είναι σαν να αποκτά ένα εναλλακτικό μέσο πληρωμής έκδοσης της πλατφόρμας. Συνεπώς, κατά το χρόνο αυτό δεν πραγματοποιείται έξοδο από τον λήπτη των πόντων καθόσον δεν πραγματοποιείται δαπάνη για την αγορά αγαθών ή υπηρεσιών. Όταν οι πόντοι χρησιμοποιούνται (μεταβιβάζονται) σε τρίτους έναντι προσφερόμενων αγαθών ή υπηρεσιών από αυτούς, τότε θα θεωρείται ότι με τη μεταβίβαση των πόντων γίνεται εξόφληση του τιμήματος.

    Για περισσότερες πληροφορίες και παραδείγματα λογιστικών εγγραφών επικοινωνήστε με την Οικονομική Διεύθυνση finance@tradenow.gr.

Spotlight